رستوران داری دیجیتالی:
رستوران رباتیک:
قرن بیست و یکم، قرن اندیشه های خلاق و کسب و کارهای دیجیتالی است
که بر روش های سنتی هزاره دوم، چیره می شوند
و بازارهای گسترده ای خواهند داشت.
در عصر دهکده جهانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته
با دنیای صفر و یک ها، سبک زندگی میلیارد ها ساکن کره زمین را تغییر دهد
و روش های نوینی از کسب و کارهایی که تافلر و تارو در دهه هشتاد قرن بیستم از آنها خبر
داده بودند،به دنیا معرفی کند.
استارتاپ های دیجیتالی، بخشی از ظرفیت کارآفرینی دیجیتالی به شمار می روند
که در ایران نیز، در دو دهه اخیر، روند شتابان آن در حوزه های مختلف، قابل مشاهده است.
استارت اپ هایی که همه ثروت آنها، دانش و کسب و کار بر بال اندیشه بوده
و تنها میراثشان، خلاقیت و نوآوری مبتنی بر نیازسنجی هوشمندانه بازار است.
برای مشاهده محاسبه میزان سود رستوران کلیک کنید.
رستوران داری دیجیتالی:
در برخی رستوران ها کیوسک های دیجیتالی وجود دارد
که در آن، شما میتوانید بر اساس منوهای چند رسانه ای دیجیتالی،
غذای مورد نیاز را بر اساس تعداد و اندازه مشخص کرده
و سپس از طریق کارت اعتباری خود، هزینه را پرداخت و فیش دریافت غذا را از دستگاه
دریافت نمایید.
پس از چند دقیقه، غذای شما بر اساس نوبت آماده تحویل است.
این رویه به نسبت معمولی خلاق، در کمتر رستورانی در کشور مشاهده می شود
و همچنان رویه های سنتی در صدور صورتحساب و سفارش غذا به نوعی دیده می شود.
البته، برخی از رستوران های پایتخت و مراکز استان ها، سفارش اینترنتی غذا را نیز در
دستور کار خود قرار داده اند.
در رستوران دیجیتالی، اوضاع همین گونه است.
اما در واقع میز غذا نیز، دیجیتالی بوده و در فضایی دیجیتالی، سفارش غذا انجام می شود.
برای مشاهده ویژگی یک رستوران خوب کلیک کنید.
در رستوران دیجیتالی، تکنولوژی به کمک رستوران داری آمده و ربات های هوشمند،
تلاش کرده اند تا ارتباط معنا داری بین خریدار و فروشنده غذا ایجاد کنند.
انتخاب غذای فست فودی، به صورت کاملا دیجیتالی انجام می شود.
میزهای بزرگ تمام دیجیتالی به شما این امکان را می دهد
تا به راحتی، بدون آنکه از سر میز بلند شوید،
روی صفحه نمایش بزرگ لمسی آن، غذای مورد نظر را مشاهده و انتخاب کنید.
برای مشاهده نظر جک ما در مورد رستوران دیجیتال کلیک کنید.