توسعه علم و فن آوری:

توسعه علم و فن آوری در صنایع غذایی و ساخت برندسازی براي توليدات ايراني:

توسعه علم و فن آوری فقدان حساسيت و سرمايه‌گذاري توليد کننده داخلي در بحث برند باعث مي‌شود

برند در طول زمان و حيات يک سازمان و يک محصول شکل‌ مي‌گيرد

و توليد ملي براي داشتن برند بايد در دو حوزه خرد و کلان بررسي شود

و با توجه به اينکه دردرون توليد ملي، توليدات ايران و ايراني است،

در طول سال‌ها بايد چنان بر برند ايران و ايراني کار شود که باعث ارتباط، اعتماد و احترام شود.

با توجه به اينکه برند با اعتقادات افراد سر و کار دارد، بايد به دنبال توليدات ملي بود.

که در سطح جهاني داراي هويت، منزلت و ذهنيت مناسب باشد.

مانند کالاي ژاپني که خود ژاپن مترادف با کيفيت است، اما آيا اين امر يک شبه اتفاق افتاده است؟

برند ژاپن در طول چندين نسل با عزم و اراده جمعي شکل گرفته است. و اگر امروز صحبت از توليد ملي مي‌شود،

بايد نگاه به گونه‌اي باشد که بحث برندسازي در سطح کلان و خرد هم مورد توجه قرار گيرد.

در واقع با توليد يک کالا فعاليت يک برند و برندسازي آغاز مي‌شود.

و به عبارتي برندسازي نتيجه يکسري عوامل است که باعث مي‌شود توليدات داخلي

معناي بهتري پيدا کند و در سطح جهان ارزشمند باشد.

توسعه علم و فن آوری در صنایع غذایی براي توليدات ايراني

عواملي مانند:

  • نبود فضاي رقابتي
  • کم توجهي
  • ناديده گرفتن پديده برند
  • برندسازي
  • نبود تخصص در حوزه بازاريابي
  • مديريت برند
  • مجموعه‌اي از عوامل محيطي از جمله بي‌ثباتي شرايط اقتصادي
  • بسته بودن بازارها و دولتي
  • اقتصاد کشور

برای دیدن دیگر پروژه ها کلیک کنید.

گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی زادمن با ترکیب علم روز و ایده های جذاب ساخت وسایل

ابداعی را در صنعت غذا به ارمغان آوردند که می توان به دستگاه چیپس فنری و فرچیپس اشاره

کرد که در سالهای 1388 و 1389 با استقبال چشمگیری مواجه شد.

در طی سال ها گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی زادمن دستگاه های مختلفی از قبیل فر

ریلی ،تنور سیب زمینی (جکت پوتیتو)، شوتینگ های خاص سیب زمینی و ساندویچ ، فرهای

ترکیبی برای ساندویچ، دستگاه فلافل زن اتوماتیک را به بازار عرضه نمود.

تجهیزاتی که توسط گروه صنعتی زادمن طراحی ، تولید می شود در رسته های زیر می باشد:
  • وسایل هتلی
  • وسایل کافی شاپ و تریا
  • وسایل رستوران
  • وسایل فست فود
  • تجهیزات انبار
  • تجهیزات فروشگاهی
  • وسایل قنادی
  • وسایل نانوایی
  • تجهیزات فست فود
  • تجهیزات رستوران
  • تجهیزات خط تولید

 

برای دیدن ویدیوهای دیگر در ارتباط با توسعه تجهیزات آشپزخانه کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *